Зв'язатися

МЕЙНФРЕЙТ УКРАЇНА ТОВ
02002  м. Київ
вул. М. Раскової (вул. Євгена Сверстюка), 11 літ. Б
Офіс 104-110
Тел: 00380 44 500 55 60, 62
Факс: 00380 44 500 55 61
E-mail: office@ua.mainfreight.com

 

 

Що таке Інкотермс?

incoterms

Інкотермс - Торгові умови є ключовими елементами міжнародних договорів купівлі-продажу. Вони повідомляють стороні, що робити щодо перевезення товарів від покупця до продавця, а також щодо оформлення експорту та імпорту. Вони також пояснюють поділ витрат і ризиків між сторонами.

Різниця між версією 2000 і 2010 року полягає в тому, що кількість Інкотермс було скорочено з 13 до 11. Чотири Інкотермс (DAF, DES, DEQ, DDU) були замінені двома новими Інкотермс (DAT, DAP). Замінні Інкотермс DAF, DES і DEQ не використовувались в повсякденній торгівлі.

В Mainfreight ми підтримуємо як Інкотермс-2000, так і новий Інкотермс 2010 року. З оглядом Інкотермс та їх версією, будь ласка, ознайомтесь нижче.


EXW - ExWorks (2000 and 2010)

Цей термін означає  мінімальне зобов'язання продавця, оскільки він повинен тільки надати товар в розпорядження покупця. Покупець повинен виконати всі завдання з експортно-імпортного оформлення. Перевезення і страхування повинні бути організовані покупцем.


FCA - Free Carrier (2000 and 2010)

Означає, що продавець здійснює передачу товару перевізнику або іншій особі, номінованій покупецем, у своїх  приміщеннях або в іншому обумовленому місці. Продавець сплачує перевезення до зазначеного місця.


FAS - Free Alongside Ship (2000 and 2010)

Означає, що продавець вважається таким, що виконав  своє зобов'язання з поставки, коли товар розміщений уздовж борта номінованого покупцем судна (тобто на причалі або на баржі) в узгодженому порту відвантаження. Продавець зобов'язаний здійснити митне очищення товару для експорту. Покупець повинен нести всі витрати і ризики втрати або пошкодження товару з цього моменту. Цей термін може використовуватись тільки для морського транспорту.


FOB - Free On Board (2000 and 2010)

Означає, що продавець поставляє товар на борт судна, номінованого покупцем, у визначеному порту відвантаження, або забезпечує надання поставленого таким чином товару. Ризик втрати або пошкодження товару переходить, коли товар знаходиться на борту судна, і з цього моменту покупець несе всі витрати. Продавець зобов'язаний здійснити митне очищення товару для експорту. Цей термін може використовуватися тільки для морського транспорту. Якщо сторони не мають наміру доставляти товари через борт судна, слід застосовувати термін FCA.


CFR - Cost and Freight (2000 and 2010)

Означає, що продавець поставляє товар на борт судна, у визначеному порту відвантаження. Продавець зобов'язаний оплатити витрати і фрахт, необхідні для доставки товару в зазначений порт призначення, АЛЕ ризик втрати або пошкодження, а також будь-які додаткові витрати, пов'язані з подіями, що відбуваються після моменту поставки, передаються від продавця до покупця. Продавець повинен очистити товари для експорту. Цей термін може використовуватися тільки для морського транспорту.


CIF - Cost, Insurance, Freight (2000 and 2010)

Означає, що продавець поставляє товар на борт судна, у визначеному порту відвантаження. Продавець повинен сплатити вартість і фрахт, необхідні для доставки товару в зазначений порт призначення. Ризик втрати і пошкодження такий самий як CFR. Продавець також зобов'язаний укласти договір страхування, що покриває ризик втрати або пошкодження товару під час перевезення. Продавець повинен очистити товар для експорту. Цей термін може використовуватися тільки для морського транспорту.


CIP - Carriage and Insurance Paid (2000 and 2010)

Цей термін є тим же самим, що і СРТ, за винятком того, що продавець також повинен застрахувати покупця від ризику втрати або пошкодження товару під час перевезення. Цей термін може використовуватися для будь-якого виду транспорту.


CPT - Carriage Paid To (2000 and 2010)

Цей термін означає, що продавець поставляє товар перевізнику, призначеному ним, але продавець повинен додатково оплатити вартість перевезення, необхідну  для доставки товару в зазначене місце призначення. Покупець несе всі витрати, що виникли після того, як товар був доставлений. Продавець зобов'язаний здійснити митне очищення товару для експорту. Цей термін може використовуватися незалежно від виду транспорту (в тому числі мультимодального).


DAF - Delivered At Frontier (2000)

Цей термін означає, що продавець виконав поставку, коли товар передано в розпорядження покупця на не розвантаженних транспортних засобах, що прибувають, очищених  для експорту, але не очищених для імпорту, в зазначеному пункті і місці на кордоні, - але до митного кордону сусідньої країни. Використовується при доставці на сухопутному кордоні.


DES - Delivered Ex Ship (2000)

Продавець виконує поставку, коли товари перейшов  в розпорядження покупця на борту судна, а не очищаються для імпорту у зазначеному порту призначення. Продавець несе всі витрати та ризики при доставці товару в названому порту до вивантаження. Цей термін може використовуватися тільки тоді, коли товар повинен бути доставлений морем.


DEQ - Delivered Ex Quay (2000)

Ці умови є такими ж, як і DES, за винятком того, що продавець несе відповідальність за переміщення товарів у розпорядження покупця, що не очищений для імпорту, на причалі у зазначеному порту призначення. Продавець несе всі витрати та ризики, як в DES, плюс вивантаження товару на причалі. Цей термін може використовуватися тільки в морському транспорті.


DDP - Delivered Duty Paid (2000 and 2010)

Цей термін означає максимальний обов'язок продавця. Цей термін не повинен використовуватися, якщо продавець не може прямо або побічно отримати ліцензію на імпорт. Термін означає те ж, що і термін DDU, за винятком того, що продавець також несе всі витрати і ризики, пов'язані з виконанням митних формальностей, включаючи сплату мита, податків та митних зборів.


DAT – Delivered at Terminal (named terminal at port or place of destination) (2010)

Продавець сплачує перевезення до терміналу, за винятком витрат, пов'язаних з оформленням імпорту, і приймає на себе всі ризики аж до моменту вивантаження товару на терміналі.


DAP - Delivered At Place (named place of destination) (2010)

Продавець сплачує перевезення до зазначеного місця, за винятком витрат, пов'язаних з оформленням імпорту, і приймає на себе всі ризики до того моменту, коли товар буде готовий до вивантаження покупцем.


Інкотермс (міжнародні умови поставки)?

Інкотермс визначає роль між продавцем і покупцем на міжнародну угоду. Хто повинен робити та в який час? У договорі між продавцем і покупцем, визначається наступне:

• Обов'язки покупця і продавця
• Хто дбає про страховки, ліцензії, дозволи і всі інші формальностІ
• Хто організовує транспорт до  і хто не несе відповідальність за це
• Точка, в якій витрати і ризики переходять  від продавця до покупця.

У Інкотермс  2000 і  2010 існує 13 різних Іінкотермс. Ці терміни Іінкотермс контролюють міжнародні права і обов'язки покупця і продавця. Шість з тринадцяти Інкотермс стосуються морських перевезень. Решта сім Інкотермс стосуються всіх видів транспорту. Інкотермс підготовлені і опубліковані Міжнародною торговою палатою (МТП).


Запит на розрахунок





Адреса завантаження


Адреса доставки


Послуга *

Опис товарів




Група Mainfreight пропонує свої послуги в кількох європейських країнах.
Будь ласка, зв'яжіться з нами для отримання додаткової інформації або запиту про розцінки.